پرس پا + فیلم آموزشی

پرس پا

 

 

نام انگلیسی: Leg Press

سایر نام ها: Leg Presses

نوع حرکت: استقامتی

عضله اصلی هدف: چهار سر زانو

تجهیزات مورد نیاز: دستگاه

مکانیزم: ترکیبی

سطح: مقدماتی

نوع نیرو: فشردنی

 

آموزش حرکت پرس پا

برای انجام این تمرین روی دستگاه پرس پا قرار گرفته و در حالی که فاصله پاها به اندازه سرشانه است، پاها را روی دستگاه قرار دهید.

دستگاه را از حالت قفل خارج کرده و تا جایی که پاها کاملا کشیده شوند، آن را به سمت بالا فشار دهید. زانوها را قفل نکنید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

حال همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) تا جایی که جلو پا و ساق زاویه نود درجه تشکیل دهند، پاها را به سمت داخل جمع کنید. حال با وارد کردن نیرو به دستگاه از طریق پاشنه پا، قسمت متحرک دستگاه را به نقطه شروع بازگردانید.

 

دانلود فیلم آموزشی

دریافت